?Ha tetszett a múzeumi program, a csillagra kattintva értékelheti. A programot a Facebookon is ajánlhatja a Facebook Tetszik gomb segítségével. Kérjük, az oldal alján írja meg véleményét vagy tekintse meg, mások hogyan vélekedtek a programról | Kihelyezett tanterem! - Mit kínál a Liszt Múzeum? Lejárt program | település: | Budapest | | múzeum neve: | Liszt Ferenc Emlékmúzeum és Kutatóközpont | | program helyszíne: | 1064 Budapest, Vörösmarty utca 35 | | napszak: dél, délelőtt, délután | program típusa: kötetlen beszélgetés, múzeumi nap, tantárgyhoz kapcsolódó múzeumi óra, tárlatvezetés, tematikus foglalkozás | célközönség: felnőttek, gyógypedagógusok, múzeumpedagógusok, pedagógusok | | Tanárok és óvodapedagógusok napja! Nyílt nap pedagógusok számára, amelyen a múzeumi kollégák bemutatják, milyen programokkal várják az óvodás, általános- és középiskolás korosztályt. |
Szeretettel várjuk az óvodapedagógusokat, általános és középiskolai tanárokat egész napos pedagógus konferenciánkra, melyen először interaktív tárlatvezetés keretén belül megismerkedhetnek Liszt Ferenc életével, hangszereivel, személyes tárgyaival, ezt követően a legnépszerűbb és korosztály szerint ajánlott múzeumpedagógiai foglalkozásainkat mutatjuk be, beavatjuk az érdeklődőket, hogy milyen játékokkal tesszük izgalmassá a múzeumban töltött időt és úgy általában a zeneművészetet, és lehetőség adódik a délelőtti Matinékoncert meghallgatására is.
Program:
9:00 megérkezés és interaktív vezetés a Liszt Múzeumban
(azok számára, akik 11:00-kor kezdődő matinékoncertünkre is beülnének)
10:30 megérkezés és interaktív vezetés a Liszt Múzeumban
(azok számára, akik nem kívánnak matinékoncertünkre beülni)
12:00 EBÉDSZÜNET (hozott „batyuból”; alternatív program: VETÍTÉS matinékoncertjeinkből)
13:00 múzeumpedagógiai „kóstoló” (múzeumpedagógiai bemutató)
13:45 előadás a Liszt Múzeum szolgáltatásairól
14:15 játékbörze, a múzeum kézzel fogható „eszköztárának” kipróbálása
15:00 kapuzárás, elbúcsúzás
| | Honlap: | https://lisztmuseum.hu/ | | E-mail: | info@lisztmuseum.hu | | Ingyenes program! | | | | | |
| | | | Programidőpontok: | 2023. NOV 04. 09:00 - 15:00 | | Regisztráció szükséges! | E-mail: info@lisztmuseum.hu | Leírás:
A regisztráció során kérjük adja meg a résztvevők számát és foglalkozását!
| Regisztráció kezdete: 2023. SZEP 04. 00:00 | Regisztráció vége: 2023. NOV 02. 23:59 | | További információk: |
A nyílt napra való belépés ingyenes, a foglalkozás díjtalan, ellenben a matinékoncert jegyvételhez kötött, jegyárak: 4000 Ft/fő. (Természetesen diákok és nyugdíjasok számára a jegy kedvezményes.) | | Célközönség |
Óvodapedagógusok, általános- és középiskolai tanárok, ének-zene tanárok, zeneiskolai és zeneművészeti szakgimnáziumi tanárok, szakmabeli oktatók.
| | Felelős személy | Név: Bokor Lilla | E-mail: info@lisztmuseum.hu | | | | |
| | | A múzeum további programjai | | | | Iskola off, múzeum on! - Mese a múzeumban | Lejárt program | Program helyszíne: Budapest | Program típusa: családi program, kézműves foglalkozás, múzeumi foglalkozás, rendhagyó tárlatvezetés, tematikus foglalkozás | Regisztráció szükséges! | | Élő zenés meseolvasás korhű ruhákkal és hangszerkészítő foglalkozással Liszt Ferenc hajdani szalonjában. | | | | | | | | | Iskola off, múzeum on! - Lökd a ritmust! | Lejárt program | Program helyszíne: Budapest | Program típusa: családi program, múzeumi foglalkozás, tematikus foglalkozás | Regisztráció szükséges! | | A program keretein belül a gyerekek kipróbálhatják az egyszerűbb ütős hangszereket, a közös zenélés örömét és a szimfonikus zenekarok működési modelljét. | | | | | | | | | Telefonokat fel! - múzeum a digitális térben | Lejárt program | Program helyszíne: Budapest | | Zenét hallgatnál múzeumlátogatás közben? Rákattintanál tárgyainkra élőben? Megörökítenéd az olvasottakat is a pillanaton túl? Esetleg már látogatás közben tesztelnéd a tudásod? Ne is mondj többet, hanem hozd magaddal hozzánk telefonod és csekkold digitálisan is a Liszt Múzeumot! Vagy nem tudsz esetleg kilépni otthonról? Elmegyünk hozzád mi a telefonon, tableten és laptopon keresztül! | | | | | | | | | |